SHOWROOMLARIMIZ RANDEVU İLE HİZMET VERMEKTEDİR.

DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYIN.

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:tr] [cle1: SECONDES Lang:tr]

CITROËN 100. YILINDA, ELEKTRİKLİ GELECEĞE IŞIK TUTUYOR.

Citroën, son bölümle 100 Yıl kutlamları çerçevesinde hazırladığı 'Otostopçu' adındaki tanıtım filmi serisini tamamlıyor. Film yeni C5 Aircross SUV Hybrid'in özelliklerini gözler önüne seriyor ve güçlü bir mesaj veriyor: "Citroën, 100 yıldır herkesin otomobile erişebilmesini sağladı. Citroën 2020'de elektriği herkesin kullanımına sunacak.”.

Citroën, 100. Yıldönümü ile 2019 yılına damgasını vurdu. Popüler oldukları kadar efsanevi (2CV, Type H, Méhari, vb.) modeller ve Jacques Séguéla kampanyalarıyla dolu cesaret ve yaratıcılıkla geçen 100 yıl. Citroën’in ‘Otostopçu’ adındaki tanıtım filmi ilk olarak 2018 yılında ortaya çıktı. Bunu 2018 yılının sonunda gösterilen ikinci bölüm (DS, Sébastien Loeb, Jacques Séguéla, vb ile.) ve Şubat 2019’da (Ami One Concept ile) üçüncü bölüm takip etti.

2019 sona ererken Citroën dördüncü ve son bölümle büyük bir final yapıyor. Bu bölümde de otostopçuyu çağlar boyunca seyahat ederken karşımıza çıkıyor… ve markanın en yeni tasarımına ulaşıyor: yeni C5 AIRCROSS SUV Hybrid. Bu, 6 Kasım'da lanse edilen ve halen sipariş edilebilir olan yeni modelin ilk TV gösterimi.

Markanın ilk şarj edilebilir hibrit modeli, Citroën’in elektrikliye geçiş sürecini gözler önüne sererken filmin güçlü bir mesaj veriyor: “Citroën, 100 yıldır herkesin otomobile erişebilmesini sağladı. Citroën 2020'de elektriği herkesin kullanımına sunacak.”.

 

Top