Dünyanın dört bir yanında yaşayan insanların günlük yaşamlarında önemli bir rol oynayan ve uluslararası büyüklükteki üç Fransız dev marka; Citroën, Accor ve JCDecaux şehir içi ulaşımın geleceğine yön vermek için The Urban Collëctif...
Citroën, 2020 yılında elektrik hamlesine devam ediyor ve yeni elektrikli ë-C4 ve yeni C4 modellerinin görüntülerini açıklayarak binek otomobil pazarında yeni bir heyecan fırtınasının yolunu açıyor.
Hafif ticari araç pazarında 90 yıldan daha uzun bir süredir öncü olan Citroën tamamen elektrikli kompakt van modeli ë-Jumpy ile yeni bir dönem başlatıyor. ë-Jumpy, tıpkı diğer Citroën ticari modelleri gibi bünyesinde barındırmış olduğu...
Yaşadığımız sınırlama önlemleri sebebiyle müşteri ile iletişim halinde kalmak ve müşterinin güvenini korumaya devam etmek gerçek bir değer olarak öne çıkıyor. Tam bu noktada Citroën Advisor, Citroën için gerçek bir değer. Markanın...
Üçüncü nesil Citroën Berlingo, lansmanın üzerinden 1,5 yıl bile geçmeden dünya çapında 200.000 satış adedine ulaştı. Citroën Berlingo, Avrupa'da, 2019 yılında segmentinde yüzde 16'lık bir pazar payına ulaştı. Türkiye’de 2019 Mayıs’ta...
Citroën, 100 yıldır ulaşımı herkesin erişimine sunmak ve geniş kitlelerle buluşturmak için cesur ve yaratıcı çözümler üretiyor. Marka 101. yılında tamamen elektrikli Ami – 100% ëlectric ile bu yolda emin adımlarla ilerlemeye devam...
Citroën, 100 yıldır ulaşımı herkesin erişimine sunmak ve geniş kitlelerle buluşturmak için cesur ve yaratıcı çözümler üretiyor. Marka 101. yılında AMI ONE C oncept ile başladığı yolculukta tamamen...
Citroën bugün markanın tüm dünyada en çok satan modelinin gelişiminin en son noktası olan yeni C3'ü tanıtıyor. Üçüncü nesil C3, satışa sunulduğu 2016 yılından bu yana...