[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:tr] [cle1: SECONDES Lang:tr]

THE URBAN COLLËCTIF: CITROËN, ACCOR VE JCDECAUX ŞEHİR İÇİ OTONOM ULAŞIMIN GELECEĞİNİ ŞEKİLLENDİRİYOR

Dünyanın dört bir yanında yaşayan insanların günlük yaşamlarında önemli bir rol oynayan ve uluslararası büyüklükteki üç Fransız dev marka; Citroën, Accor ve JCDecaux şehir içi ulaşımın geleceğine yön vermek için The Urban Collëctif bünyesinde güçlerini birleştiriyor.

Dünyanın dört bir yanındaki şehirler değişerek gelişirken, 2050 yılında küresel nüfusun üçte ikisinin büyükşehirlerde yaşayacağı tahmin ediliyor. Bu değişim çeşitli ekonomik, sosyal, toplumsal ve çevresel zorluklara aktif olarak yanıt verirken, geleceğin kentlerini yaratmak için yeni fırsatlar da sunuyor. Kentlerin geleceğini şekillendirirken, şehirlerdeki yaşam kalitesinde sürdürülebilir iyileştirmeler sağlaması ve yolculuk sürelerini optimize etmesi beklenen otonom kentsel ulaşım çözümleri büyük önem kazanıyor.

Toplum ve özellikle yerel yönetimler, “geleceğin kentlerini” şekillendirme noktasında kilit öneme sahipler. Ancak şirketlerin de bu değişiklikleri öngörmesi ve desteklemesi gerekiyor.

The Urban Collëctif, herkese yönelik şehir içi otonom ulaşımın geleceğini hayal etme düşüncesiyle doğdu. Yeniliklerle dolu 200 yılı bir araya getiren üç kurucu şirket, Citroën, Accor ve JCDecaux, tamamen yeni şehir içi deneyimler sunmak için uzmanlıklarını ve bilgi birikimlerini paylaşıyorlar.
Urban Collëctif, 4 Kasım 2020 Çarşamba günü, sanal bir etkinlik ile dünyada bir ilk olarak tanıtılacak ve herkese yönelik ve açık kaynak yoluyla özel şeritlerde otonom kentsel ulaşım çözümünü sunacak.


CITROËN: 100 YILI AŞKIN BİR SÜREDİR MOBİLİTE ÖZGÜRLÜĞÜNE HİZMET EDİYOR
Citroën, 100 yılı aşkın süredir hareket özgürlüğünün en önemli oyuncusu olarak öne çıkıyor. Efsanevi Traction Avant ve 2CV’den kentsel ulaşım çözümü Ami %100 ëlectric örneğine kadar Citroën, hem şehir içinde hem de ülke genelinde ulaşımı yaygınlaştırmak için her zaman iddialı ve yaratıcı bir yaklaşım gösterdi. Citroën, 2020 yılında sürdürülebilir ve herkesin erişilebileceği bir ulaşım çözümü sunmak için yeni ë-C4 dahil olmak üzere altı yeni elektrikli model tanıttı ve böylece marka tarihinde “Herkes için elektrikli” adı altında tamamen yeni bir dönem başlattı. Oyunun kurallarını değiştirmeye alışkın olan Citroën için tamamen yeni bir kentsel yaşam deneyimine hizmet etmek üzere geliştirilecek olan tamamen elektrikli kentsel otonom ulaşım çözümü The Urban Collëctif projesinin bir parçası olmak son derece önemli.
Citroën CEO’su Vincent Cobée değerlendirmesine: “Aynı yenilikçi yaklaşım, cesaret ve müşteri hizmetleri değerleriyle hareket eden Citroën, Accor ve JCDecaux, The Urban Collëctif projesini yaratmak için bir araya geldiler. Bu yenilikçi proje, 1919 yılından günümüze kadar ulaşımı herkes için daha erişilebilir hale getiren Citroën markasının DNA'sıyla mükemmel uyuşuyor.” dedi.


ACCOR: GELİŞMİŞ MİSAFİRPERVERLİK VİZYONUNUN DOĞAL UZANTISI
Bu ortaklık, 50 yılı aşkın süredir konaklama endüstrisine yön veren, yenilikçi deneyimler ve hizmetler sunan ve aynı zamanda müşterilerin artan ihtiyaçlarını ve isteklerini öngören Accor’un kültür ve DNA’sı ile mükemmel örtüşüyor. Accor’un lüks ve premium segmentteki iki markası Sofitel ve Pullman da bu yeni konsept ile tanıtılıyor. Grup, Accor'un ekosistemi tarafından sunulan markalar, hizmetler ve ortaklıklarla geliştirilen günlük yaşam tarzı yardımcısı ALL - Accor Live Limitless ile birlikte özel deneyimler sunarak markalarını kendi duvarlarının dışında ve şehrin kalbinde hayata geçirmeyi hedefliyor.
Accor Başkan ve CEO’su Sébastien Bazin ise değerlendirmesinde: “Bu yenilikçi proje kapsamında Citroën ve JCDecaux ile ortaklık yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Grubumuz, dünya çapında 5.000 adedin üzerinde oteliyle, sürdürülebilir şehirlerin gelişimine katkıda bulunurken, hem gezginler hem de bölge insanı için çok özel deneyimler sunmaya kendini adayan yerel ekosistemin kilit oyuncularından biri. Otel deneyimini kendi mülklerimizin duvarlarının dışına taşımak, cesur ve modern konukseverlik vizyonumuzla örtüşüyor.” dedi.

JCDECAUX: KENTSEL ULAŞIM ALANINDA ÖNEMLİ BİR OYUNCU
JCDecaux, 2003 yılında kullanıma sunduğu bisiklet paylaşım sistemleriyle, hizmet açısından gerçek bir katma değer yaratarak bisiklet kullanımına tamamen yeni bir yaklaşım kazandırdı. JCDecaux, bugün gelinen noktada dünyanın 76 kentinde bulunan 31.000 adedin üzerinde bisikletle çevre dostu ulaşıma çözüm üreten öncü şirketlerden biri. Grup, 2019 yılı sonunda kullanıma sunduğu hibrit bisiklet örneğinde olduğu gibi, kullanıcıların beklentilerini karşılamaya ve kentsel sorunlara çözüm üretmeye devam ediyor.

JCDecaux İcra Kurulu Başkanı ve Genel Müdür Yardımcısı Jean-Charles Decaux yapmış olduğu değerlendirmede: “Şehirdeki yaşamı sürdürülebilir bir şekilde iyileştirmek için yenilikçi ve yararlı çözümler geliştirmek üzere hem kamu hem de özel ortaklarla iş birliği yapmak JCDecaux'nun misyonuyla mükemmel bir şekilde bağdaşıyor. Citroën ve Accor ile yakın iş birliğin meyvesi olan The Urban Collëctif, JCDecaux’nun yeniliklere ve geleceğin kentsel ulaşım hizmetlerine şekil verme arzusunu simgeliyor.” şeklinde konuştu.

Citroën hakkında
Otomobil pazarının en sevilen oyuncularından biri olan Citroën, 1919 yılından bu yana popüler bir marka olarak kendini kanıtlamış durumda ve insanları ve yaşam tarzlarını ilham kaynağı olarak görüyor. Bu, “Sizden ilham aldık” marka sloganıyla vurgulanan ve benzersiz tasarım ile üstün konfor özelliklerini bir arada sunan otomobiller tarafından somutlaştırılan bir ruh. Citroën, ana akım markalar içerisinde benzersiz müşteri deneyimi (Citroën Advisor, "La Maison Citroën", vb.) çözümleriyle de öne çıkıyor. Marka, 2019 yılında 90 adedin üzerinde ülkede 1 milyon araç satışı gerçekleştirdi. Citroën medya sitesi: https://int-media.citroen.com – @Citroen

Accor hakkında
Accor, 110 ülkede 5.000'den fazla tesis ve 10.000 yiyecek ve içecek mekanından oluşan dünya lideri bir konaklama ve ağırlama grubu. Grup, lüks ve premium markalar, orta ölçekli ve ekonomik çözümler, benzersiz yaşam tarzı konseptleri, eğlence ve gece hayatı mekanları, restoranlar ve barlar, markalı özel rezidanslar, ortak konaklama mülkleri, konsiyerj hizmetleri, ortak çalışma alanları ve daha fazlası dahil olmak üzere sektörün en kapsamlı ve tam entegre otel ekosistemlerinden birine sahip. Accor aynı zamanda zengin bir marka çeşitliliğine ve dünya çapında yaklaşık 300.000 ekip üyesine sahip. 65 milyonun üzerinde üye; çeşitli ödüllere, hizmetlere ve deneyimlere erişim sağlayan günlük bir yaşam tarzı yardımcısı olan şirketin kapsamlı sadakat programı ALL - Accor Live Limitless çözümünden yararlanıyor. Grup, Planet 21 - Acting Here, Accor Solidarity, RiiSE ve ALL Heartist Fund girişimler aracılığıyla, iş etiği, sorumlu turizm, çevresel sürdürülebilirlik, topluluk katılımı, çeşitlilik ve kapsayıcılık gibi yaklaşımlarla pozitif etki bırakmaya odaklanıyor. 1967 yılında kurulan Accor SA’nın merkezi Fransa'da bulunuyor ve Euronext Paris Borsası'nda (ISIN kodu: FR0000120404) ve Amerika Birleşik Devletleri'ndeki OTC Piyasasında (Ticker: ACRFY) kayıtlıdır. Daha ayrıntılı bilgi için group.accor.com adresini ziyaret edebilir veya Accor’u Twitter, Facebook, LinkedIn ve Instagram üzerinden takip edebilirsiniz.

JCDecaux hakkında
Dünyanın bir numaralı açık hava reklam şirketi olan JCDecaux, 80’in üzerinde ülkede ve 10.000’in üzerinde nüfuslu 4.000’in üzerinde şehirde faaliyet gösteriyor. JCDecaux ürünleri, 55 yıldan uzun bir süredir, yenilik, kalite, estetik ve işlevsellik özellikleriyle öne çıkıyor. Grubun uzman personeliyle özellikle bakım ve onarım alanında sunduğu hizmetler şehir, havalimanı ve ulaşım yetkilileri ve dünya genelindeki reklamcılar tarafından kabul görüyor. JCDecaux sokak giydirmesi, ulaşım ve reklam panosu reklamları olmak üzere sadece dış mekan reklamcılığına ve ilgili tüm faaliyetlerin geliştirilmesine odaklanan dünya çapındaki tek oyuncu. JCDecaux kendisini, akıllı şehir çağında büyük bir oyuncu olarak konumlandırıyor ve daha insani, daha açık ve daha sürdürülebilir bağlantılı bir şehir inşa etme noktasında şimdiden hayati bir rol oynuyor. Daha ayrıntılı bilgi için jcdecaux.com adresini ziyaret edebilir veya JCDecaux’yu Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram ve YouTube üzerinden takip edebilirsiniz.

 

Top