Bu site çerezler kullanmaktadır. Sitede gezinmeye devam ederek, çerezlerin kullanılmasını kabul etmiş olursunuz.

Çerezler hakkında daha fazlası

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:TR] [cle1: SECONDES Lang:TR]

CITROËN, HİNDİSTAN PAZARINI GÖZÜNE KESTİRDİ

Citroën CEO’su Linda Jackson Güney Hindistan’ın Chennai kentinde yapılan basın toplantısında; markanın resmi olarak Hindistan pazarına giriş yaptığını açıkladı. Bu karar, Citroën’in globalleşme stratejisinde önemli bir adım oluştururken, ilk olarak 2020 yılında yeni C5 Aircross SUV modeli pazara sunulacak. Marka ayrıca bu pazar için ilki 2021 yılı sonunda olmak üzere bir dizi yeni model tanıtacak. 

Groupe PSA Yönetim Kurulu Başkanı Carlos Tavares’in Push to Pass planının 2. aşamasını açıklamasının ardından Citroën CEO’su Linda Jackson, Güney Hindistan’ın Chennai kentinde yapılan basın toplantısında markanın resmi olarak Hindistan pazarına giriş yaptığını açıkladı.

Citroën CEO’su Linda Jackson yapmış olduğu değerlendirmede: “Hindistan gibi büyük bir pazarda bir markayı tanıtmak benzersiz ve büyüleyici bir deneyim. Gerek tasarımıyla, gerek bünyesinde barındırmış olduğu teknolojilerle Citroën'in Hindistan pazarında dikkatleri çekecek tüm niteliklere sahip olduğunu düşünüyorum. Hem Hindistan’da Hintli olma isteği, hem iki yerel ortak girişimin sağlayacağı güç, hem de Avrupa'da bize başarı kazandıran formüllerle Hint pazarında başarıyı yakalayacağımıza inanıyoruz.” dedi.

Marka, Avrupa’da son 5 yıldır üst üste pazar payını artırmasını sağlayan başarı formüllerini kullanarak Hindistan’da da “İnspired by You” yaklaşımını uygulayacak. Oldukça rekabetçi bir otomobil pazarına sahip Hindistan’da büyümek için özgün tasarımlı ve müşteriler için değer yaratan yeni modelleri sunacak olan marka; bayi ağı çözümleri, özel hizmetler ve dijital yaklaşımlarla da otomobil endüstrisinde benzersiz bir müşteri deneyimi yaşatacak. Groupe PSA ile CK Birla Grubu arasındaki iki ortak girişim anlaşmasına dayanan en üst seviyede yerel entegrasyon (%90’ın üzerinde) ile otomobil montaj, dağıtım ve motor üretimine dayanan Hindistan pazarına özel fiyat konumlandırması da markanın pazardaki gücünü artıracak.

Citroën, Groupe PSA’nın her yıl pazara yeni bir model sunmayı hedefleyen Çekirdek Model Stratejisi çerçevesinde ilk kez Hindistan'da pazara sunmak üzere 2021 yılının sonuna kadar bir dizi uluslararası yeni model tanıtacak. Hindistan'dan sonra dünyanın diğer bölgeleri de bu yeni global modellerden faydalanacak. Bu modeller pazara sunulmadan önce marka, amiral gemisi yeni C5 Aircross SUV modelini tanıtarak 2020 itibariyle Hindistan'da model atağına başlayacak. 

Top