Bu site çerezler kullanmaktadır. Sitede gezinmeye devam ederek, çerezlerin kullanılmasını kabul etmiş olursunuz.

Çerezler hakkında daha fazlası
Broşür almak mı istiyorsunuz?

Aşağıdaki formu doldurun ve broşürünü almak istediğiniz modeli seçin.

Kapat
Fiyat teklifi almak mı istiyorsunuz?

Aşağıdaki formu doldurun ve satış fiyatı teklifi almak istediğiniz aracı seçin. Talebiniz seçtiğiniz bayiye gönderilecektir. 

Kapat
Belirli bir modelle test sürüşü yapmak mı istiyorsunuz?

Aşağıdaki formu doldurun ve denemek istediğiniz aracı seçin. Talebiniz seçtiğiniz bayiye gönderilecektir. 

Kapat

Yol Yardım Hizmetleri

Citroën Destek

Citroën Destek, tüm Türkiye’de 7/24 destek veren kapsamlı bir “acil yol yardım” hizmetidir. Bu vesile ile tüm Citroën kullanıcılarının müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı ilke edinmiştir.Seyahatiniz sırasında yapılması gereken onarımdan, gitmek istediğiniz yere ulaşmanıza kadar her türlü hizmeti Citroën markasının güven ve desteği ile birlikte sunar.

 

Haftanın 7 günü, günün 24 saati markamızla ilgili her türlü konuda 0212 359 63 63 numaralı telefondan Citroën Dialog’u arayarak Müşteri İlişkileri Yetkililerimizden bilgi alabilirsiniz.

 

Citroën Yol Yardım Uygulamaları

Destek organizasyonu iki şekilde faaliyet göstermektedir.

 

KAPSAM DAHİLİNDE OLAN ARAÇLAR

• Üretici garantisi dahilinde olan araçlar

• “Citroën Artı Garanti” dahilinde olan araçlar

 

 II. KAPSAM HARİCİNDEKİ ARAÇLAR

• Yukarıda açıklananlar dışında kalan araçlardır.

Kapsam dâhilindeki araçlar, açıklanan Citroën Destek hizmetlerinden ücretsiz, kapsam haricinde kalan araçlar ise hizmetlerden ücreti mukabilinde yararlanmaktadırlar.

1. CITROËN Bilgi Hattı

Tüm  CITROËN araç sahiplerine IPA tarafından, 24 saat ve 365 gün tüm Türkiye kapsamında yerel çekici-vinç firmalarının ve CITROËN yetkili servis istasyonlarının iletişim detayları ve araçların periodik bakım süreleri hakkında bilgi verilir.

Kapsam dışı durumlar için (karşılıklı fiyat onayı alındıktan sonra), anlaşmalı fiyatlarımızdan ilgili firmalar ile bağlantı kurularak lehdarın ilgili hizmetlerden faydalanması sağlanır.

2. Yol Kenarında Onarım

Aracın garanti süresi içerisinde meydana gelen arıza nedeniyle yürüyemez hale gelmesi durumunda IPA, yolda kalan araca BAYLAS tarafından yetki verilmiş olay yerine en yakın CITROËN yetkili servisinin Citroën Destek araçlarını (100 km. sınırları dahilinde)* yönlendirerek yerinde onarımını sağlar.

Garanti süresi bitmiş araçların arıza durumlarında hizmet lehdara ücretli olarak verilir. Lehdar’ın onayıyla karşılıklı fiyat onayı alındıktan sonra organizasyon sağlanır.

3. Çekme

IPA garanti süresi içerisindeki arızalarda, gezici servis ve  çekici masrafını aracın bulunduğu mevkiye en yakın Citroën yetkili servisine kadar ücretsiz olarak karşılayacaktır. (Aynı şehir sınırları içerisinde birden fazla servis olması durumunda Lehdarın tercihine göre hizmet verilecektir.) 

4. Yakıt Bitmesi

Yakıt bitmesi ve bunun sonucu olarak yola devam edilememesi durumunda IPA araca ilave yakıt temin edecek ya da aracı en yakın benzin istasyonuna çekecektir. Yakıt masrafı lehdara aittir.

5. Patlayan Lastik’in Değiştirilmesi

Araçtaki her iki lastiğin de patlaması veya lastik havasının inmesi ve araçtaki stepnenin yetersiz kalması durumunda araç en yakın yetkili servise çektirilecektir.

6. Konaklama ( İkame ili dışında)

IPA, onarımının 24 saati aşacağının yetkili servis tarafından tespit edilmesinin ardından (aracın IPA tarafından çekilmesi şartıyla), onarımın tamamlanması beklenirken araç sahibinin  ve varsa araçtaki diğer kişilerin konaklamasını IPA tarafından belirlenen azami 4 yıldızlı bir Otelde* (oda/kahvaltı) kalışını (ekstralar Lehdara aittir) azami 5 kişi için arka arkaya 3 gece olmak kaydıyla organize edecek ve ödeyecektir.

7. Seyahatin  Tamamlanması / İkamete Dönüş

Garanti  süresi içerisinde arıza yapan aracın 24 saatten fazla hareketsiz kalması durumunda ve aracın IPA tarafından çekilmesi şartıyla Araç Sahibinin ikametgahına geri dönmesi veya seyahatini tamamlamasını ayarlayacak ve ulaşımını ödeyecektir.

Bu ulaşım olanakları arasındaki seçim aşağıda belirtilen şartlar ve imkanlar doğrultusunda IPA tarafından belirlenecektir :

a)    Kara Yolu : Gidiş veya dönüş bileti (otobüs, tren veya taksi)

b)    Hava Yolu : 400 Km’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı uçak (gidiş-varış şehrinde havaalanı var ise) bileti.

c)    Kiralık Araç : Seyahate devam amacıyla 3 güne kadar ekonomik sınıf bir araç.

Araç Sahibi Konaklama veya Seyahatin Tamamlanması/İkamete Dönüş hizmetlerinden yalnızca birinden yararlanabilecektir.*

8.Aracın Onarım Sonrasında Teslim Alınması

IPA, Araç Sahibinin ikamet ettiği ilin dışında yapılan araç onarımı sonrasında, Araç Sahibinin belirleyeceği bir kişinin veya bir görevlisinin aracı teslim alması için servise gidişini temin eder.

9. Hasar Anında Çekim Hizmeti

Citroën marka aracınızın yılı ve modeline bakılmaksızın kaza sonrasında Citroën Destek’i arayarak aracınızın en yakın Citroën Yetkili Servisi’ne ücretsiz çekilmesi sağlanmaktadır.

10. VIP İndirim ve Ayrıcalık Hizmetleri

Türkiye ve yurtdışında birçok ülkede bulunan gözde restoran, lokanta, gece kulübü ve otel vb. mekanlarda %40’a varan indirimli hizmet alma olanağı sağlanır. Bu hizmet;

• Yer bulunamayan mekan ve tesislerde rezervasyon imkanı,

• Mekanların özel olarak planladıkları fırsatlardan yararlanma,

• Ücretsiz vale hizmetleri,

• Yemek sonrası ikramlar, 

• Özel taleplerin takibi,

VIP İndirim Networkünden yararlanabilmek için Citroën Destek hattı üzerinden hizmetin talep edilmesi gerekir. 

KAPSAM DIŞI ARAÇLAR VE HALLER

•   Dış etken kaynaklı  oluşacak arızalar, hasarlar ve bunların onarımı,

Anahtar kaybı veya anahtarın aracın içinde unutulması, yakıt donması,

•  Geçiş ücretleri, tamirat, yakıt ve yiyecek masrafları,

•  Arızalanan araçtaki malların nakil edilmesi,

•  Toplam ağırlığı 3500 kg’dan fazla olan araçlar,

•  Kiralık veya sürücü kursuna ait araçlar, taksiler,

•  Aşırı yolcu ve eşya yüklenmesi sonucu meydana gelen hasarlar,

•  Alkol ve uyuşturucu almış veya sürücü belgesi olmayan sürücüler tarafından gerçekleştirilen zararlar,

•  Bir spor etkinliğine veya ralliye katılım sonucu araçta meydana gelen hasarlar,

•  Savaş, iç savaş, kargaşalık, grev, korsanlık, halk hareketleri ve yetkili organlar tarafından yapılan müdahaleler, nükleer, radyoaktif yayılmalar sonucu oluşan hasarlar,

•  Kasıtlı olarak gerçekleştirilen her türlü hasarlar ve kanuna göre meşru müdafaa kabul edilen durumlar hariç, müşterinin bir saldırı veya tartışmaya katılması sonucu meydana gelen hasarlar,

•  Lehdar’ın her türlü teminat kapsamı altında, önceden Citroën Destek’in onayını almadan,  doğrudan doğruya kendi ödediği masrafları geri alma hakkına sahip olamayacaktır,

•  Hukuki kurallara ve prensiplere uygun olmayan hizmet taleplerinin reddedilme hakkı saklıdır,

•  Mahalli mercilerin izin vermediği müdahaleler,

•  Olağandışı iklim koşullarından dolayı hizmet aksamaları. Citroën Destek verdiği hizmetler ölçüsünde sorumludur, hizmetlerin haricinde, Araçta meydana gelen her türlü zarar ya da kayıp ya da masraflar kapsam dışıdır.

•  Citroën Destek, indirimli networkte yer alan kurumları değiştirme hakkında sahiptir.

HASAR ANINDA ÇEKİM HİZMETİ KAPSAM DIŞI HALLER;

• Aracın hareketini kısıtlamayan yan cam, ayna hasarları ve basit çizikler uygulama kapsamında değerlendirilmez. 

• Sadece tekerlek ve jantlarda meydana gelen hasarlanmalar kapsam dışındadır.

• Kurtarma işlemlerinde  50 TL limit vardır.

• Hasar onarımı Citroen Yetkili Servisinde gerçekleştirilmeyen araçların çekme ücreti, müşteriden tahsil edilir.

Aracın kapsam dâhilinde çekilebilmesi için yürümesine engel kaporta hasarı olması gerekmektedir. Sadece mekanik aksamda oluşmuş hasarlar kapsam dahilinde değerlendirilmez. (Karter, radyatör, aks  hasarları v.b.)

Doğal afetler, yangın, hırsızlık ve garanti süresi içerisinde olmayan arıza durumlarında ücretli hizmet verilir. Lehdar’ın onayı ile karşılıklı fiyat onayı alındıktan sonra hizmet sağlanır.

destekaracgolgeli
Top