Bu site çerezler kullanmaktadır. Sitede gezinmeye devam ederek, çerezlerin kullanılmasını kabul etmiş olursunuz.

Çerezler hakkında daha fazlası

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:TR] [cle1: SECONDES Lang:TR]
Kapat
Kapat
Kapat

Sıkça Sorulan Sorular

Satış Sonrası ve Servis

Hepsini kapat Hepsini aç

En Yakın Citroën Yetkili Servis bilgilerine nasıl ulaşabilirim?

Yetkili servis bilgilerine ulaşabilmeniz için internet sitemizdeki Bayi Bul sayfamızı ziyaret etmeniz yeterli olacaktır.

Yedek parça ve aksesuar temini için ne yapabilirim?

Yedek parça ve orijinal aksesuarların fiyatları ve temini konusunda, yetkili bir servisimizle bağlantıya geçmenizi öneriyoruz.

Citroën Artı Garanti Nedir?

Citroën Artı Garanti; Mekanik, Elektrik & Elektronik Aksam için belirtilen kapsamlarda (üretici garantisi kapsamı) Baylas Otomotiv A.Ş. güvencesi ile araç garantisinin "+1 yıl" veya "+2 yıl" 150.000 km limit ile uzatılmasıdır.

Bu hizmetten faydalanabilmek için, aracın 50.000 km sınırını ve 24 ay sürecini aşmamış olması gerekmektedir. Citroën Artı Garanti, yeni araç satın alındığında ilave olarak Citroën Yetkili Satıcısından temin edilir veya üretici garanti süresi sona ermeden, servis ziyareti esnasında Citroën Yetkili Servisinden de temin edilebilir.

Daha detaylı bilgi için bir Artı Garanti sayfamızı incelemenizi öneriyoruz.

Top