Bu site çerezler kullanmaktadır. Sitede gezinmeye devam ederek, çerezlerin kullanılmasını kabul etmiş olursunuz.

Çerezler hakkında daha fazlası

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:TR] [cle1: SECONDES Lang:TR]
Kapat
Kapat
Kapat

LINDA JACKSON’A "MARISA BELLISARIO" ÖDÜLÜ

Citroën Markası CEO'su Linda Jackson, Roma'da Marisa Bellisario Vakfı'nın prestijli "Mela d'Oro" (Altın Elma) ödülüne layık görüldü. Bu ödül ulusal ve uluslararası düzeyde; mesleklerinde, yöneticilikte, bilimde ve sosyal yaşamda fark yaratan kadınlara veriliyor.

Marisa Bellisario "Donne ad Alta Quota" ("Zirvedeki Kadınlar") Ödülünün 29. yılında, İnceleme Kurulu prestijli "Mela d'Oro" (Altın Elma) ödülünü Citroën Markası CEO'su Linda Jackson'a verirken gerekçe olarak "örnek oluşturan bir kariyer ve sağlam bir yöneticilik deneyimini" gösterdi: “Mesleki yolculuğu ve elde ettiği önemli sonuçlar, takdir edilmesi ve yeni nesillere ısrarla gösterilmesi gereken bir yetkinlik, kararlılık ve isteklilik örneği ve modeli oluşturmuştur". 

 

 İtalya'nın başkenti Roma'da İtalya Senatosu Başkanı Pietro Grasso huzurunda gerçekleştirilen tören sırasında,  Citroën'nin CEO'su ödülünü Corriere della Sera'dan gazeteci Bianca Carretto'nun ellerinden alırken şunları söyledi: “Marisa Bellisario Vakfı'na beni layık gördüğü bu ödül için teşekkür ederim. Bu Mela d’Oro ödülü, kadınların özellikle otomotiv sektöründe kısa süre öncesine kadar erkeklere ait olan sorumlulukları üstlenmesinin önemini vurguluyor. Genç kadınları kapasitelerine güvenmeye ve yüksekleri hedeflemekten korkmamaya teşvik eden Marisa Bellisario'nun arzusunu paylaşıyorum".

 

Linda Jackson, İngiltere'nin Warwick Üniversitesi'nin İşletme Bölümünden yüksek lisans diploması aldıktan sonra, otomotiv sektöründeki kariyerine 1977'de MG Rover Avrupa'da başladı ve üç yıl boyunca markanın Fransa Genel Müdürü olarak çalıştı. 2005'te Citroën'e Citroën İngiltere'nin finans direktörü olarak katıldı ve beş yıl sonra Citroën İngiltere ve İrlanda'nın genel müdürü oldu. 1 Haziran 2014'ten beri Markanın CEO'su olarak görevini  yürütüyor.

 

Yönetimi altında, Citroën derin bir yenileme atılımı başlatarak, C4 Cactus, Yeni C3 ve yakında çıkacak Yeni C3 Aircross Kompakt SUV gibi, tasarım açısından eşsiz olmanın ötesinde, konfor ve teknolojileriyle esenlik odaklı olan ürünlerle otomobil dünyasına taptaze bir soluk getirdi. Marka vaadini yenileyerek "Be Different, Feel Good" (Farklı Ol, İyi Hisset) sloganıyla her yolculuğu gerçek bir keyfe dönüştürme hedefini ortaya koydu.

Top